13 Eylül 2015 Pazar

Eski ahşap paletler dekorasyonda devrim yaratıyor :)

Üniversite bölüm tercihi yaparken neden mühendislik tercih ettiğimi hiç bilmiyorum... Benim kalbim dekorasyon için atıyor resmen. Bundan 5 yıl önce yeni evimizin tadilatı sırasında bunu daha net anladım ki hayatta yaptığım büyük hatalardan biri mühendis olmak...

Ah vah etmenin bir anlamı yok sevdiğimiz şeyi iş olarak yapmamız gerekmiyor... Keske yapabilsek o ayrı tabiki :) ben de bu doymak bilmez ihtiyacımı sizlerle paylaşmak için kullanıyorum :)

Geçenlerde bir arkadaşımın evini ziyarete gitmiştim. inanılmaz yaratıcı döşenmiş bir evi vardı umarım ilerleyen günlerde sizinle paylaşma imkanı bulurum. rahat ve salaş döşenmiş bir stüdyo daire aslında burası ve salonun tüm dekorasyonuna inanılmaz bir hava katan bir sehpa kullanılmış dayanamadım sordum ve onun satın aldığını öğrendim. Ağaç paletlerden yapılmış bir sehpa işte bu muhteşem parça... kesinlike almaya gerek yok kendimiz yapabiliriz ki hatta bu ahşap paletlerden yapamayacağımız şey yok sanırım :) İşte devrim yapan bir parça daha :))

Öncelikle hangi tip paletleri dekorasyon malzemesi olarak kullanabiliriz bir bakalım!!!

Bu paletlerle baya baya mobilya yapabilir ama benim tam amacım bu değil bunları dekorasyona rahatlık ve salaşlık katması maksadı ile kullanmak ama mobilya örneklerini de burada arşivlesek fena olma sanki.


Bu mutfağa bayılmadım dersem bildiniz yalan olur ama kullanışlı olur mu bilemedim bazı insanlar cidden çok yaratıcı :))


Bahçe mobilyalarına çok büyük paralar veriyoruz cidden ve bu paletlerden efsane bahçe mobilyaları çıkmaması mümkün değil.






















































yatak odaları divanlar derken acaba dekorasyon bekleyen yazlığımız için böyle şeyler mi yapsak demekten kendimi alamıyorum cidden bambaşka ve özel bir havası yok mu?

Buna bayıldım ve kesin güzel bahçemin bir köşesi için yapacağım :)

 bu da inanılmaz modern olmuş ne diyim yapanın ellerine sağlık :)


Lake boyalarla boyayarak muhteşem parçalar yapılmaması işten değil...
 lake değil mat boylarla rengarenk boyamak yine mümkün ben biraz renk düşkünü bir insan olduğum için bunlar bana daha cazip geliyor.



 Bardaklık, şaraplık, vestiyer derken yapılmayacak şey yok bu güzellerle


Ama işte bu benim favorim... Yaşasın ahşap paletler diyoruz öyleyse :)))





1 yorum:

  1. Bir arkadasim evinin verandasına bu paletlerden iki tanesini koyup üzerine de bir sünger atmış, en üste de güzel bir örtü. Çok güzel olmuştu gerçekten :)

    YanıtlaSil